czwartek, 18 kwietnia 2013

To znowu ja



Wróciłam. Dziś nie było aż tak źle. To może teraz coś o mnie.
Nazywam się Gwen Johnson (moje pełne imie to Gwendolyn) , mam 17 lat i od dzisiaj będę zapisywać wszystkie moje przeżycia w tym notesie. Moje życie nie jest usłane różami, powiedzmy, że jest szare i ponure. Moi rodzice, Aurelia i Philip są bogaczami. Inaczej nie mogę tego ująć. Nasz dom jest ogromny, z wielkim tarasem i basenem. Wszyscy się w nim mieszczą. Nawet 6-letnia Marilyn i jej banda (tzn. pies, kot, pięć królików i papuga). Ja na szczęście posiadam swój cichy kącik. Towarzystwa w prawie królewskim pokoju dotrzymuje mi kameleon, o pięknym imieniu Cyk. Jutro napisze o szkole                                              
                                                                                                   
                                                                                    Znowu Gwen                                     









                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz